Sotva se osvobodíme ze sevření globální pandemie, jako země se dostáváme do životní a energetické krize! Není pochyb o tom, že maloobchod a pohostinství nesly hlavní tíhu posledních pár bouřlivých let a prognózy naznačují, že příštích 12 měsíců tomu nebude jinak. Není pochyb o tom, že chování spotřebitelů se opět změní, zákazníci budou hledat výhodné nabídky a jejich peníze se budou dále natahovat. Je na maloobchodnících, aby na to reagovali, protože pouze dobří maloobchodníci se mohou podívat blíže na jejich přesnost zásob v dodavatelském řetězci.

Není pochyb o tom, že většina maloobchodníků se snaží najít způsob, jak zvýšit prodeje a snížit dopad štíhlejšího roku kvůli ekonomické nejistotě a právě teď musí být odpovědí „Vánoce“!

Spotřebitelé měli vždy tendenci obchodovat během svátečního období a bude zajímavé sledovat, zda toto chování zůstane pravdivé i letos. Právě nejistota toho, co se může stát, vyžaduje pečlivé plánování a přesné provedení.

Je důležitější než kdy jindy postavit zákazníka do středu vašeho dodavatelského řetězce, hlavní internetová ulice roste a je mnohem větší než tradiční „kamenné“ obchody a nabízí mnohem větší výběr stisknutím tlačítka. Je tedy logické, že vaše přesnost zásob dodavatelského řetězce je klíčem k dosažení přesnosti dodávek a přesnost dodávek je klíčem ke spokojenosti zákazníků.

Období lednových prodejů bude nyní důležitější než kdy jindy a v Orridge máme odborné znalosti a zdroje, abychom zajistili, že váš dodavatelský řetězec bude připraven na jedno z nejnepředvídatelnějších období, kterým jsme kdy čelili. online nebo v obchodě. Nemůžete si dovolit nespokojenost zákazníků.

Pokud je přesnost v dodavatelském řetězci něčím, co by pro vás mělo hodnotu, kterou byste měli probrat podrobněji, zavolejte nám nebo nám zavolejte.

(Obrázek – ron-dauphin-PP6I-8d0jg0-unsplash)