Dvojité zásoby dodavatele

Když začínáme nový rok, leden je pro mnoho maloobchodních společností obvykle časem k zamyšlení a plánování cílů. Vzhledem k tomu, že finanční rok mnoha společností končí na konci března, je to rušný čas pro interní zaměstnance i externí společnosti zabývající se inventarizací, aby se připravili na roční nebo dvouleté fyzické sčítání.

Ve společnosti Orridge & Co. chápeme důležitost kontinuity služeb, které splňují potřeby našich zákazníků. Máme štěstí, že máme status výhradního poskytovatele s národními společnostmi se sídlem ve Spojeném království, které mají za sebou desítky let. Chápeme však také důležitost výběrového řízení, protože umožňuje oběma stranám proniknout do klíčových servisních bodů a zajistit, aby návratnost investic byla stejně jasná jako na začátku.

Rádi bychom využili této příležitosti a prodiskutovali výhody přístupu dvojího dodavatele, zejména pro ty společnosti, které v současnosti provádějí inventury interně, ale zvažují alternativní řešení, jako je outsourcing na profesionálního poskytovatele inventury.

Jednou z hlavních výhod přístupu dvou dodavatelů je kapacita. Vzhledem k tomu, že maloobchodní společnosti jsou někdy svými auditory nuceny dokončit co nejvíce fyzických sčítání co nejblíže ke konci roku, může mít dvě společnosti schopné sdílet pracovní zátěž a usnadnit plánování v rámci požadavků každodenního podnikání v České republice. - provoz prodejny. Navíc to může být nákladově-přínos, protože stávající dodavatel si může ostřít tužku, když vidí, že se hledá životaschopná alternativa. Kromě toho může konkurence tlačit společnosti k tomu, aby byly co nejlepší, a odstranit jakoukoli samolibost, která mohla být zabudována do obchodního vztahu.

Máme zjednodušený obchodní model a centralizovaný přístup k našim inventurním funkcím, jako je plánování, vztahy s klienty a evropské pokrytí našimi inventurními týmy. Vítáme příležitost k další diskusi a těšíme se na možnost spolupráce při hledání nejlepšího řešení pro vaši společnost.