Posledních několik let bylo plných problémů a narušení, pokud jde o maloobchodní dodavatelské řetězce ve Spojeném království. I když k této situaci přispívá několik faktorů, jedním z klíčových důsledků byly zvýšené náklady na 3PL, které se vždy přenášejí na maloobchodníka a přes spotřebitele.

Chybí však maloobchodníkům a výrobcům ve Spojeném království klíčové příležitosti ke snížení narušení a souvisejících nákladů a zároveň k řešení problémů v řízení maloobchodního dodavatelského řetězce? Čtěte dál a dozvíte se to!

Závažné narušení dodavatelského řetězce není obvykle způsobeno jedním faktorem, ale spíše dokonalou smrští několika problémů narazených najednou.


Poslední tři roky byly přesně takové, s pandemií, Brexitem, nedostatkem paliva, inflací mezd a dalšími kombinacemi.

Svět o tom nemůže přestat mluvit, ale to proto, že pandemie má i dnes trvalé dopady na globální ekonomiku. Předpokládá se, že v přímém důsledku pandemie Covid opustilo britskou pracovní sílu odhadem 1.4 – 1.5 milionu občanů EU.

Navíc během období blokády byly pozastaveny vzdělávací kurzy v odvětví logistiky a mnoho lidí opustilo svá zaměstnání dobrovolně. Uvádí se, že DVLA snížila nové testy řidičů nákladních vozidel o 30,000 45 a 2021 % manažerů uvedlo, že během roku XNUMX zaznamenali nárůst výpovědí zaměstnanců.

Nová legislativa, kterou přinesl Brexit, také ztěžuje britským firmám nábor zaměstnanců z EU a mnoho občanů EU hlásilo, že se od referenda cítí ve Spojeném království nevítaní.

Tyto dva faktory v kombinaci s nedostatkem 60,000 500,000 osob v nákladní dopravě před pandemií způsobily, že ve Spojeném království chybí XNUMX XNUMX zaměstnanců v celém dodavatelském řetězci Spojeného království.

To vedlo ke zvýšení nákladů nejen na domácím trhu, ale také celosvětově, přičemž globální náklady na dopravu dosáhly v září 2021 rekordních výšin.

Vzhledem k prudce rostoucím nákladům a zpožděním je potřeba zefektivnit procesy a snížit náklady v logistickém průmyslu důležitější než kdy jindy. Proto může pomoci přijetí inovativního procesu navrženého přesně k tomu, jako je přijímání dobré víry (GFR).

GFR je proces přijímání zásilky nebo dodávky v dobré víře, v podstatě důvěřující svému dodavateli, že dodá přesně to, co očekáváte. To pomáhá snižovat nároky, snižovat náklady na zaměstnance a zvyšovat efektivitu ve skladech a dodacích místech.

Tento přístup je výhodný pro dodavatele i zákazníky.

Příjemci zásilek mohou ušetřit hodiny plýtváním času kontrolou celé zásilky a řidiči dodávky mohou jednoduše vyložit zásoby a být na cestě během několika minut.

Snad nejdůležitější je, že GFR může výrazně snížit počet reklamací pro 3PL a dodavatele. To znamená, že zákazníci nemusí procházet dlouhým administrativním procesem přihlašování formálních nároků a poskytovatelé nemusí trávit hodiny kontrolou svých vlastních záznamů a dodávek, aby na ně mohli reagovat. Přečtěte si náš nejnovější blog o přijímání dobré víry, kde se o tomto tématu dozvíte více!

Orridge je předním poskytovatelem logistických řešení a softwaru pro inventarizaci na maloobchodních trzích a poskytuje našim klientům nejaktuálnější, nejefektivnější a nejpřesnější procesy.

Máme velký, specializovaný tým specializovaných auditorů, kteří budou schopni pomoci implementovat GFR na vašem místě dodání, provádět audity přesnosti vzorků a revolučně změnit váš přístup.

Náš tým provádí každý rok více než 15,600 1,200 kontrol dodávek, s více než 17 XNUMX zaměstnanci v mezinárodním měřítku a provozním pokrytím v XNUMX různých evropských zemích.

GFR může pomoci nejen maximalizovat efektivitu, ale také zlepšit vztahy s dodavateli a poskytovat aktualizované a přesné údaje o vašich zásobách.

Ať už uvažujete o zřízení GFR, nebo jen chcete diskutovat o svých logistických možnostech s kvalifikovanými specialisty, společnost Orridge je zde, aby vám pomohla.

Naši odborníci jsou připraveni zodpovědět jakékoli otázky a dokonce vás nasměrovat na zdroje, které by vám mohly pomoci! Promluvte si s členem našeho týmu na contact@
orridge.co.uk nebo zavolejte do kanceláře na číslo 01279 775600 ještě dnes.