
On-Shelf Availability (OSA)
Máte vynikající řadu produktů a věrnou zákaznickou základnu, která je až příliš ochotná si je koupit. Váš dodavatelský řetězec odesílá správné zásoby do vašich obchodů.
To vše nic neznamená, pokud akcie nedosáhnou prodejní úrovně, což se často stává. Tím, že poskytuje nestranný pohled na dostupnost na policích, poskytuje Orridge zákazníkům zásadní informace.


Služba OSA
Stručně řečeno, neohlášený audit OSA přímo v prodejně vám poskytne pohled kupujícího na to, co jim nabízíte. Možná vás bude zajímat dostupnost všech produktů na pultech nebo, což je typičtější, naše týmy se zaměří na produktovou řadu zvláštního zájmu. Toto cvičení je primárně určeno k poskytování informací, ale lze také podniknout kroky k nápravě jakýchkoli problémů v čase a na místě, kde byly zjištěny.
Servisní výhody
Hlavním přínosem služby OSA jsou informace, které poskytuje. Máte v tomto ohledu problém? Pokud ano, další aktivita vám může pomoci změřit dopad jakéhokoli pozitivního opatření, které podniknete k vyřešení tohoto problému. Kromě toho další výhody zahrnují:
- Optimální skladová dostupnost
- Zvýšená spokojenost zákazníků
- Zvýšení prodeje
- Jsou identifikovány obchody s problémy se skladovým hospodářstvím
- Obchody si stále více uvědomují, že OSA je obchodní prioritou

Jak to funguje
Orridge zpočátku kontroluje malou skupinu obchodů. Obvykle je vyžadován malý tým, takže cvičení je velmi nákladově efektivní. Existují však možnosti s nižšími náklady, které fungují společně s plánovanou inventurou.
Tyto možnosti neposkytují všechny výhody samostatného přístupu, ale jsou velmi nákladově efektivní. Zakázková sada zpráv je přizpůsobena tak, aby vám pomohla rozhodnout, zda existuje problém v rozsahu, který je třeba řešit, a pokud ano, nějaké návrhy, kam soustředit další úsilí.
Na závěr, po vyzkoušení, je uspořádána kontrolní schůzka, aby se posoudilo, zda aktivita splnila své cíle. Důvodů pro problémy s OSA je mnoho, ale cílenou aktivitou založenou na spolehlivých datech lze jistě podniknout kroky k jejich řešení.

Další související služby
Úplný počet od zdi ke zdi
Doplněním strategie kompletní inventury o častější počty vašich hlavních produktových řad lze urychlit jak zmenšování, tak zlepšení prodeje.
ZJISTIT VÍCEDynamické počty
Různé aplikace inventury, z nichž každá je navržena pro optimalizaci prodeje a výkonnosti prodejny.
ZJISTIT VÍCENAŠÍ KLIENTY
Podívejte se na naši práci v praxi – Orridge má jasnou historii
úspěch s řadou britských podniků.
KONTAKTUJTE NÁS
Máte zájem o využití Orridge jako inventáře nebo o partnerství s vašimi stávajícími logistickými operacemi? Vyplňte níže uvedený formulář a člen našeho týmu se vám co nejdříve ozve!