Lékárna PAYDENS

Pozadí

Zeptali jsme se generálního ředitele společnosti Paydens na požadavky skupiny na inventuru pro skupinu Paydens a proč se rozhodl použít společnost Orridge jako poskytovatele inventury.

Proč Paydens použil Orridge jako svého dodavatele inventury?

Se 125 fyzickými prodejnami a provozem elektronického obchodu je životně důležité, abychom pečlivě řídili stav zásob. Tam, kde je to nutné, potřebujeme být schopni rychle zasáhnout a snížit problémy s přebytkem nebo mrtvými zásobami

Zpočátku společnost Orridge provedla inventarizaci asi třetiny našeho majetku, ale postupem času a díky vysoké kvalitě služeb a vynikající technologii, kterou používají, to postoupilo k započítání celého našeho majetku. Spolupracovali jsme s Orridge více než 40 let.

Doporučili byste Orridge jiným lékárenským skupinám?

Absolutně. Jejich využití technologie je nejlepší na trhu, což jim umožňuje poskytovat přesné skladové soubory řádek po řádku. Neméně důležité je však to, že poskytovali spolehlivou a citlivou službu.

Jaké jsou hlavní výhody, které jste získali používáním Orridge?

Jako u všech firem je finanční konec roku klíčovým obdobím v našem kalendáři. to je doba, kdy předpovídáme nadcházející rok. Společnost Orridge je schopna usnadnit poskytování ocenění a úplných elektronických výpisů akcií ve stejný den. Kromě toho dodali data z back-office pro aktualizaci našich vnitropodnikových systémů.

Jak byste službu shrnul?

Stejně jako ostatní maloobchodní podniky čelí sektor lékáren výzvám, včetně nabízení hodnotných služeb. Potřebovali jsme zajistit, že máme zásoby, abychom se vyrovnali se sezónními požadavky a trendy na trhu.

Společnost Orridge nás podpořila při plnění požadavků kladených na naše podnikání prostřednictvím spolehlivosti, schopnosti reagovat, přesnosti, hospodárnosti a flexibility.

Pomocí jejich vynikající technologie na podporu svých inventarizační proces, obdržíme data linky ve stejný den jako počet.