
Stálá péče o zákazníky
V každém podnikání Orridge je naším společným cílem vytvořit udržitelné a prospěšné vztahy se zákazníky. Získání a udržení důvěry našich zákazníků je zásadní pro náš úspěch. Jsme hrdí na to, že jsme vytvořili dlouhodobé pracovní vztahy, které staví potřeby zákazníků nade vše.

Naše cesta zákazníka
Rozumět
Naším prvním úkolem je porozumět vašim prioritám prostřednictvím pečlivého a podrobného průzkumu a konzultací.
Příslušné postupy inventarizace jsou vyvíjeny podle vašich specifikací a odrážejí naše rozsáhlé zkušenosti při určování, jak je nejlépe dodat.
Propojíme náš IT vývojový tým s vašimi zainteresovanými stranami, vytvoříme na míru vytvořený operační systém inventarizace a promyšlené manažerské reporty, které budou co nejlépe sloužit vašim prodejnám a zúčastněným stranám v centrále.
Rozumět
Úzce s vámi diskutovat a porozumět vašim individuálním potřebám.
Připravit
Od prvního dne vám je přidělen specializovaný projektový manažer, který zajišťuje, že vše, co děláme, je dokonale přizpůsobeno vašim potřebám.
Provozní tým se podílí na vývoji vašeho účtu a má vliv v přípravné fázi. Váš příspěvek je podporován a oceňován v každé fázi našeho partnerství.
Návštěvy stránek jsou přizpůsobeny vašim potřebám, aby bylo zajištěno, že budou splněny individuální speciality vašich obchodů. Orientační ceny jsou poskytovány na základě odhadů účinnosti.
Připravit
Podnikněte včasné kroky, abyste zajistili, že je vše připraveno, než začneme spolupracovat.
Učit se
Zkušební počty jsou organizovány tak, aby bylo zajištěno:
- Službu lze předvést a doladit na základě prvotních prací.
- Projekce produktivity lze převést z teorie do reality.
- Realistická cena je kalkulována na základě nákladů spojených s udržitelným poskytováním služby.
Učit se
Zkušební práce ověřuje předpoklady a zpřesňuje službu.
Nářadí
Náš zavedený cenový model je transparentní a konkurenceschopný – garantujeme, že neexistují žádné skryté náklady.
Spolupracujeme s vámi, abychom vytvořili pracovní plán, který vyhovuje vašim obchodním potřebám, a provádíme naši práci v časech, které způsobují minimální narušení.
Smlouva o úrovni služeb (SLA) je formalizována, aby byla zaručena dokonalost služeb.
Nářadí
Uvádění našich optimalizovaných služeb do praxe způsobem, který vyhovuje vašemu podnikání.
Dodat
Je vám přidělen správný správce klientského účtu a váš účet bude převeden mimo správu projektů.
Vykazování klíčových ukazatelů výkonu je ve fázích implementace často kontrolováno, aby bylo zajištěno splnění smlouvy SLA.
Dodat
Navázání partnerství se specializovaným správcem účtů a přechod od fáze nastavení.
Vyvíjet
Jakmile bude naše spolupráce s vámi prokazatelně stabilní a konzistentní, budeme spolupracovat na neustálém zlepšování našich služeb. Představujeme způsoby, jak zlepšit zážitek z obchodu, přičemž uznáváme, že místo dodání je prvořadé. Vyvíjíme stále přehlednější manažerské výkazy, díky nimž data, která shromažďujeme, jdou dále. Zlepšuje se skladová dostupnost, zvyšují se prodeje a roste spokojenost a loajalita zákazníků.
Naše inventurní týmy se stávají nákladově efektivnějšími, harmonicky spolupracují s týmy vašich prodejen a služba se přizpůsobuje, aby odrážela tyto zisky.
Vyvíjet
Přizpůsobování našich služeb v průběhu času k zajištění neustálého zlepšování v celém dodavatelském řetězci.
NAŠÍ KLIENTY
Podívejte se na naši práci v praxi – Orridge má jasnou historii
úspěch s řadou britských podniků.
Kontaktujte Nás
Máte zájem o využití Orridge jako inventáře nebo o partnerství s vašimi stávajícími logistickými operacemi? Vyplňte níže uvedený formulář a člen našeho týmu se vám co nejdříve ozve!