Island 

První obchod Iceland Foods byl otevřen v roce 1970 v Shropshire. Nyní jsou jedinečným britským maloobchodním prodejcem potravin s více než 900 obchody po celém Spojeném království, dalšími 40 vlastními nebo franšízovými obchody po celé Evropě a globálním exportním podnikem.

Pozadí

Zeptali jsme se islandského manažera prevence ztrát, proč jim outsourcing funguje.

Proč Island potřeboval pomoc Orridge?

Máme stávajícího poskytovatele, který pro nás odvádí skvělou práci, ale cítili jsme, že zavedení konkurence by bylo zdravé.

Po přemýšlení o obchodních odlivech a tocích s určitými iniciativami jsem cítil, že je ten správný čas přivést další společnost zabývající se inventarizací, abychom dále zlepšili a rozšířili naše portfolio počítání. Poté, co jsme dříve spolupracovali s Orridgem, začali jsme to s nimi zkoumat.

Výhody

Vliv elektronického obchodování a problémy pracovního modelu se staly klíčovou součástí našeho inventarizačního procesu.

Máme mnoho obchodů s delší dobou obchodování. Hlavními výhodami outsourcingu je lepší rovnováha mezi pracovním a soukromým životem pro naše vedoucí prodejen. Počítání všech komor najednou umožňuje jasný pohled na počet a lepší přesnost inventáře v okamžiku počítání s nezávislým specialistou.

"Orridge byli brilantní v tom, že si našli čas na pochopení našeho podnikání a přizpůsobili se složitosti našeho provozu. Responzivní správa účtů zvyšuje důvěru ve vztah a těšíme se, že v nadcházejících letech posílíme vztah.“