Kontaktujte nás    

  Přihlášení klientů   

  Přihlášení pracovníků  | 

 

 

Inventarizační řešení

 

 

Domovská stránka>Čeština>


Regálová dostupnost

Prodejní Enquires


Pro naše inventarizační řešení, včetně retailové inventarizace, volejte:

+44 1279 775600

Kontaktní informace společnosti Orridge

E-mailová adresa Orridge
 


Jako maloobchodní subjekt můžete mít vynikající sortiment výrobků za správnou cenu a pouze loajální zákaznickou základnu příliš ochotnou tyto výrobky nakupovat. Zdá se, že váš dodavatelský řetězec je efektivní a do vašich obchodů jsou expedovány správné zásoby. Všechny tyto kladné faktory však mohou být zmařeny, pokud se v konečné fázi příslušné zásoby nedostanou do prodejních prostor, což se naneštěstí stává až příliš často. Společnost Orridge je přesvědčena, že poskytnutím nestranného pohledu na regálovou dostupnost může dodat svým zákazníkům možná ty nejdůležitější informace, které provozovatel maloobchodu může mít.

Služba regálové dostupnosti

Doporučuje se, aby tato služba byla prováděna neohlášeným způsobem pro zajištění skutečně autentického výsledku. Společnost Orridge si dohodne se svým zákazníkem určitý postup pro zajištění toho, aby daná služba byla ušita na míru konkrétním potřebám maloobchodního subjektu. Zákazník se může zajímat o regálovou dostupnost všech výrobků nebo v typičtějším případě se bude od společnosti Orridge požadovat, aby se zaměřila na konkrétní sortiment výrobků. Tento přístup je primárně určen k poskytnutí informací, ale rovněž je možno podniknout kroky k nápravě jakýchkoliv problémů v čase a místě, kde dojde k jejich zjištění.

Výhody služby

První zřetelnou výhodou využití služby regálové dostupnosti jsou informace, které poskytuje. Má zákazník nějaký problém v tomto ohledu? Pokud ano, může další činnost pomoci při změření vlivu jakýchkoliv kladných opatření, která budou následně podnikána. Další výhody zahrnují:

  • Zlepšenou spokojenost zákazníků.
  • Zlepšený objem prodeje.
  • Odhalení obchodů s problémy v oblasti skladového hospodářství.
  • Zvýšení povědomí obchodů o tom, že se jedná o důležitou oblast, na kterou je třeba se zaměřit.

Jak to funguje

Zpočátku společnost Orridge provede posouzení pro určitou malou skupinu obchodů. Požaduje se, aby jednotlivý pracovník nebo malý tým provedl tuto činnost velmi efektivním způsobem z hlediska nákladů. Používají se příruční skenery pro provedení následujících činností:

  • Skenování všech výrobků, které je možno vidět na prodejní ploše.
  • Skenování jakýchkoliv krajních regálových štítků, které neobsahují žádné zásoby pro vypracování samostatné zprávy.
  • Zjištění, zda se ve skladu zásob nenacházejí nějaké nedostupné výrobky.
  • Zjištění, zda jsou nějaké „nedostupné“ výrobky skryty na prodejní ploše.
  • Informace pro vedení skladu o pozorováních a doporučení ohledně jakýchkoliv okamžitých opatření, která je možno podniknout pro zlepšení dostupnosti výrobků.

Zákaznicky uzpůsobená sestava výkazů, která je individuálně ušita na míru interním týmem softwarových vývojářů společnosti Orridge, aby se zákazníkovi umožnilo rozhodnout, zda existuje nějaký problém v rozsahu, že by bylo třeba jej řešit, a pokud ano, tak předložit určité návrhy na to, kam soustředit další úsilí.

Přezkoumání a opatření

Po zkušebním zavedení nové služby pro maloobchodní subjekt navrhne společnost Orridge hodnotící schůzku za účelem posouzení, zda daná aktivita splnila své cíle, neboť určité služby budou znamenat pro jednu organizaci větší prospěch než pro organizaci jinou. Důvody problémů regálové dostupnosti jsou potenciálně velmi četné, ale pomocí citlivé cílové činnosti ve spolupráci se společností Orridge je jistě možné podniknout opatření, která tyto problémy vyřeší.


 

 
   

©1846-2010 Orridge & Co. Všechna práva vyhrazena | Přihlášení klientů | Přihlášení pracovníků | Odmítnutí odpovědnosti | Mapa stránek | Retailová inventarizace

Belgium Czech Germany United Kingdom Spain France Italy Netherlands Poland